fredag den 11. oktober 2013

Jeg er blevet "luftet"...

Sidste fredag brugte jeg i selskab med en god veninde og et shoppingcenter. Det er lidt træls, at jeg så sjældent bliver "luftet".
 
Men både Søstrene Greene og Panduro Hobby blev blandt mange andre butikker besøgt. Jeg elsker notesbøger og kan ikke få nok. Derudover fandt jeg lidt flere ting til den kommende "nye" væg i stuen. Synes manden med skægget er flot med sin komiske toner. Og så passer den blå farve godt til mine ideer.
 


Derudover fandt jeg en skabelon til at lave stjerne i forskellige størrelse. Og med både ny væg og julen i mente måtte skabelonen med hjem sammen med noget pap i de rigtige væg farver,




Og ham her har jeg fat kig på længe. Han skal beklædes og op på væggen. Jeg skal bare havde fundet beklædningen - jeg ved, hvad jeg vil have, men ikke hvor jeg får fat i det. Så jeg leder videre.....


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net