fredag den 18. oktober 2013

Mere til lageret...

Jeg forelskede mig i dette fad i en Tiger butik (!). Jeg tror, det skal have en gang lak for at være anvendelig, men det kan det hurtigt få. De to stykker stof er fundet ved Panduro Hobby. Jeg mangler (meget) stof i drengefarver, så jeg kan få lavet sengetæpper til drengene. Men det finder jeg nok efterhånden. Det tog også lang tid at samle stof stykker sammen til sengetæppet i soveværelset.
 


Derudover har jeg været en tur i Kølkær Stof og Hobby. Sjovt - jeg kan huske, da butikken lå i en gammel gård i Kølkær. Nu ligger butikken i Hammerum ved Herning og er blevet enorm. Det er ikke sidste gang, jeg har været forbi. Næste gang skal jeg bare have bedre tid!


Jeg håber, ældste sønnen kan lide det grå stof med ugler. Det er svært at finde noget med figurer, som han gerne vil have. Det må jo helst ikke være for "barnlig", når man er 11 år.


Det stribede stof ved jeg ikke lige helt, hvad skal blive til. Jeg synes bare, det er "glad", hvis man kan sige det om stof.

 

4 kommentarer:

  1. Lækkert stof, ja Kølkjær har virkeligt oppet sig med hensyn til hvor de bor. Når jeg er på disse kanter så er der flere butikker på listen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Stof butikkerne og alle outlet salgene i området Herning/Ikast, savner jeg rigtig meget, efter vi flyttede derfra. Men min pengepung er glad-:)

      Slet
  2. Utrolig havd man kan find i Tiger butiken. Med alt det fine stof er der da et par timens hygge ved symaskinen.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de har de mest underlige ting - men indimellem også gode ting. Nu får bakken et par omgange lak, så den kan indgå i et stilleben et sted i huset-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net