søndag den 15. december 2013

Øv øv øv og øv....

I går måtte jeg kapitulere og tage en migrænepille. Noget jeg helst ikke gør, da jeg kan have bivirkninger i op til en uge bagefter. Men hovedpinen var bare for slem.

Det var ret så øv, for jeg var inviteret til 40 års fødselsdag kun med damer. En garanti for festlig og højstemt hygge. Og det var øv, fordi alle mændene i mit liv var taget på besøg hos mine svigerforældre allerede fra formiddagen af. Dermed havde jeg hele lørdag eftermiddag selv - noget som ikke sker ret tit. Og så må jeg lægge mig med migræne!! Så unfair!!!

Derfor kom jeg heller ikke videre med julepynten, så I må nøjes med se forandringen bagsiden af stalden.

Vi har jo længe trængt til nye vinduer deromme. Vi regnede egentlig med, at vi selv ville lave dem. men vi var så heldige at få nogle brugte fra min moster og pap-onkel.

Før så det sådan ud, da et af vinduerne var pillet ud:



Nu er vinduer skiftet - to blev malet færdig inden isætning. De to andre fik kun malet karmen inden, da det gik væsentligt hurtigere at skifte dem ud end forventet.

Nu mangler fugningen og solbænken, men det var tæt på frost, da de blev sat i og så kan man ikke mure.



En væsentlig forbedring - når altså det sidste er færdigt:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net