mandag den 2. juni 2014

Skønne plakater....

Jeg har købt nye plakater til bryggerset. I stedet for mange små billeder af ungerne samt deres tegninger, skal der fremover kun hænge to store plakater.
 
Jeg faldt for de douche farver, som jeg synes står godt til det nye gulv.
 
Plakaterne er kommet op, selv om vi stadig mangler nogle småting derude. Men derfor kan vi vel godt have noget kønt at kigge på allerede nu.
 
Lyset er ikke for godt i rummet pt., så det var lidt svært at tage nogle ordentlige billeder. Plakaterne er købt her.
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Det er rigtigt fine plakater! Lækre, blide farver! Det minder mig om at jeg har fået nogle nye Flora Danica tryk som jeg endnu ikke har fået lagt i butikken. Dem skal jeg da se at få fotograferet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dine tryk er så fine. Og jeg er vild med de nye vaser, Gabriella. Jeg har bare lovet mig selv at holde igen med indkøb efter nogle dyre ombygningsuger:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net