torsdag den 30. oktober 2014

Madplaner uge 45 og 46

Endnu et par madplaner er klar...



uge 45/2014
mandag - oksegryde med champignon og æble
tirsdag - mexicansk suppe med majs
onsdag - pasta med kødsauce (med masser af grønt i)
torsdag - tortillas (med salat mm og kødsauce fra dagen før)
fredag - hjemmelavede fiskepinde og ovnbagte rodfrugter
lørdag - stroganoff-kylling med bagekartofler
søndag - pirogger med skinke og spinat

uge 46/2014
mandag - boller i karry
tirsdag - farssuppe
onsdag - gratineret squash spaghetti med oksekød
torsdag - gryderet med bacon og cocktailpølser
fredag - hjemmelavede hotdog
lørdag - bagt fisk, pasta og grønt
søndag - bøf i folie, ris og grønt

2 kommentarer:

  1. Hejsa.

    Jeg nyder at lade mig inspirere af dine madplaner, men jeg kunne godt tænke mig nogle flere links til opskrifterne. Har du overvejet det?

    Tak for en god blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal se, om ikke jeg kan linke til et eller andet:-)
      Tak!!

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net