søndag den 29. november 2015

Første søndag i advent...

I år har vi en "rigtig" adventskrans - altså en halmkrans dækket af gran.

Drømmen var egentlig en krans af gran og enebær, men det kunne jeg ikke finde - og jeg hverken kan eller vil binde en selv. Så den blev af gran.

Med hvide bloklys, røde bånd og julestjerner.


Formentlig kommer jeg til at skifte julestjernerne en gang inden jul, da jeg synes, de små er svære at holde liv i. Men det må vi så gøre.


Den er væsentlig anderledes end de tidligere års adventskranse, som du kan se her.

Nu mangler vi så bare kalenderlyset og et par andre dekorationer med lys.


2 kommentarer:

  1. Hej Susanne
    Rigtig glædelig 1. advent til dig og dine.
    Nu er det ikke fordi, jeg vil tage glæden over din smukke adventskrans fra dig... men blot hviske til dig, at du skal holde øje med misserne. Julestjerner er giftige for katte (og hunde)... så hold lige øje :-D

    - Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde, Pia:-)
      Jeg er godt klar over det, og derfor står kransen i stuen, hvor kattene kun er, når vi er der. Så kan vi holde øje:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net