torsdag den 2. marts 2017

Madplaner uge 10 og 11

Jeg må erkende, at det af en eller anden grund holdt at få lavet madplaner for uge 10 og 11. Det kom jeg til at nævne for ungerne - og vupti, så løste de problemet.

De synes, madplanerne for uge 10 og 11 i 2016 lige var løsningen. Så nu er endnu et par ugers madplaner klar...


uge 10/2017
mandag - brændende kærlighed / Karolines børnenes livretter
tirsdag - rugbrød / rester
onsdag - græske frikadeller, ris og tzatziki
torsdag - kartoffelsuppe med porrer og bacondrys / Karolines børnenes livretter
fredag - burger med bønnecreme, spidkål og rødbedebøf
lørdag - Siris laksepakker med spinat og tomat / Karolines børnenes livretter
søndag - pølser på svensk *

uge 11/2017
mandag - lynstegte nudler *
tirsdag - rugbrød / rester
onsdag - pasta a la Daniella
torsdag - farssuppe
fredag -  morfors fiskefrikadeller med coleslaw / Karolines børnenes livretter
lørdag - tun i butterdej
søndag - lasagne med laks / Karolines børnenes livretter

Opskrifter markeret med * kan findes her.

Efter nogle opskrifter er der noteret, hvor opskriften kan findes.

2 kommentarer:

  1. Så strukturert med matplaner. Det hadde ikke vi klart å få til og fungere hos oss selv om vi bare er to. Vi er altfor impulsive på matveien. Hilsen Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Nødvendig med struktur med en travl hverdag med tre unger, fuldtidsarbejde og en mand der arbejder alt for meget😀
      Hvis vi bare var to, tror jeg heller ikke, vi havde madplaner🙂

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net