torsdag den 8. februar 2018

Glimt fra januar...

Januar måned gik egentlig lidt hurtig - i forhold til hvad den plejer, synes jeg.

Jeg tilbragte mange aftener i en kold, kedelig hal, mens ældste teenager trænede volley...


Jeg sad flere søndage formiddage i kirken med mindste teenager i forbindelse med hans kommende konfirmation...


Jeg/vi brugte flere dage på at fejre mindstemandens fødselsdag...



Selve dagen skulle fejres på en kinesisk restaurant efter hans ønske. Hvilket jeg så ikke helt forstår, når jeg kigge på hans tallerken i forhold til min...

Men måske pomfriter og nuggets smager anderledes på kinesisk???



Senere var hele familien til fødselsdag, og selv om familien stille og roligt udvides kan vi stadig være i stuen uden flytning af møbler, men det bliver nok ikke ved...




2 kommentarer:

  1. Hmm intressant valg af spise sted hvis man vil have nugets.... min nevø levede dog næsten af vandmelon på en kinesisk resturant (dog min fødselsdag og mit valg) tillykke med ham...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er noget sjov noget med de unger og deres spisevaner...:-)
      Tak, Anette!

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net