tirsdag den 6. februar 2018

Så går jeg online igen...

Så er februar måned godt i gang og med udsigten til ferie i næste uge, går jeg online igen.

Februar måned betyder også, at foråret er lige rundt om hjørnet -  i hvert fald i følge kalenderen - og de første små tegn er da også dukket op.


At det så er nu frosten har sat ind - ja det helt i orden med mig. Jeg gider ikke efterår hele vinteren med alt det regn og tåge - så hellere frost. Sneen og solskin er også mere end velkommen, men skal jeg nøjes med frost, så går det også nok...

Men nu vil jeg smutte ud i blogland og blive opdateret, selv om jeg har på fornærmelsen, at mange har trukket stikket her i januar måned...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net