søndag den 18. marts 2018

Tiden render...

Og nej, dette indlæg er ikke sponsoreret - så er det lige slået fast...

Men tiden render pt. fra mig...

Alle de der konfirmationsforberedelser......jeg er håbløst bagefter.

Der er i dag fire uger til, og alle forberedelser er stadig noter og post it på mit bord...


Så i dag smupper jeg min bedste ven Marabou og et glas Pepsi Max (læs flaske) og kravler på min pind og forsøger at få lidt styr på nogle ting...


Drengen tømte en Jack & Jones butik i går. I frysende kuling tog vi til Esbjerg og fik styr på konfirmandens outfit til både selve dagen og blå mandag - tre fyldte poser 😖

Første ting er dermed streget ud på listen...


Og så mangler jeg - lige som alle andre - forår. Så derfor har jeg købt lidt blomster til mig selv - uden relation til konfirmation, men bare fordi...


Og så vil jeg lige i dag glædes over manglen på have vejr. Så kan jeg få styr på skrivebordet uden at tænke på alt det, vi også mangler udenfor. Det kan vi heldigvis ikke gøre noget ved, når det hele er bundfrossen...😄

Og så er der jo kun en uge til påskeferie...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net