søndag den 29. april 2018

Terrasen her og nu...

Mellem de drivende skyer har jeg lige været en tur ude på terrassen med kameraet.

Det hele gror godt nu - man kan nærmest se forskellen dag til dag.

Og om lidt står flere af krukkerne med blomst - det bliver så fint.

Også selv om min ene græs er gået ud. Det er jeg nok nødt til at erkende. Så der skal findes noget andet til den krukke, men det er naturligvis heller ikke så svært 😏







Jeg elsker, når hjertetræet står med små blade på. Det er simpelthen så flot...


2 kommentarer:

  1. Da jeg tidligere på ugen læste dette indlæg var det med slet skjult misundelse. Så mange skønne krukker -- oven i købet med liv i -- og krukkebænke. Jeg håber, at vi får lidt orden på vores terrasse i år, og ikke mindst lidt pæne krukker. Jeg ved ikke hvad der skete med sidste sommer bortset fra uendelige dage med regn og blæst og al fokus på Oslo. Nu venter en ny sommer :-)
    Du kan i hvert fald roligt glæde dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu lå dit fokus vist på andre ting sidste sommer, så mon ikke det bliver bedre i år - vejret kan selvfølgelig ødelægge meget, men vi kan da gøre lidt selv:-)
      Og nu kan jeg ligge/sidde i min køkkensofa og nyde terrassehjørnet, når jeg ikke kan så meget andet:-(

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net