tirsdag den 24. april 2018

Træthed med træthed på...

Det her har været min udsigt mere eller mindre hele sidste uge.

Jeg har ligget her om morgenen før arbejde, og jeg har ligget her om eftermiddagen efter arbejde.

Jeg har ligget her før aftensmaden og efter aftensmaden - og faktisk til jeg skulle i seng...


I det mindste ligger jeg midt i det hele - og når døren har været åben ud til terrassen, så har jeg nærmest følt, at jeg lå uden for.


Min krop er så træt, så træt. Jeg håber, at det er efterveer fra arbejdet med den afholdte konfirmation.

Jeg krydser finger for det - og håber, at det snart er ovre. Der er så meget andet at lave, end at ligge her.

Det er bare træls at være træt, med træt på...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net