søndag den 22. april 2018

Og hvad gik dagen med...

Sådan en skøn dag, som konfirmationen var, går hurtig.

Både godt selskab, underholdning, sange og taler fylder meget. Derudover fylder gaver naturligvis meget for konfirmanden:-)

Men én ting fylder altid meget for alle - maden. Den unge herre havde selv været med til at vælge - og lad mig sige det sådan - vi har mad i fryseren til at brødføde en mindre hær i flere dage nu.

Men rester af lækker mad er ikke så ringe endda.

Så her igen lidt billedspam fra dagen - sidste omgang, lover jeg...

Velkomstdrink med og uden alkohol...



Forretten var tunmousse med kaviar lavet af mormor efter konfirmandens ønske...


Hovedretten var som sidst buffet fra Fole Høkerkro (Flammen)...




Moster og hendes unger havde valgt at lave en slags jepardy, hvor vi dog skulle svare på spørgsmål. Manden, konfirmanden og jeg skulle dyste i kategorier som køer, katte, Niklas, skole mm

Jeg har taget den med her, for jeg synes præmierne var sjove. Vinderen - konfirmanden - vandt en halv ko, mens manden tog andenpræmien: to ænder...


Til dessert havde jeg lavet syv forskellige slags is, som blev serveret sammen med hvid og brun brownies, sarah bernhardt kager, frugtfad, chokolade og diverse tilbehør til isen - efter konfirmandens ønske...






Til "skrub af" mad serverede vi hotdogs, og vi har igen røde pølser nok i fryseren til mange hotdogs...

2 kommentarer:

  1. Det ser bare så fint og lækkert ud det hele.
    Det må have været en dejlig uforglemmelig dag.
    Hilsner og et smukt forår:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Tina - det var en helt igennem perfekt dag:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net