mandag den 18. februar 2019

Snert af forår...

Weekenden har givet en lille forsmag på foråret.

Jeg vil stadig gerne have en gang sne, men solen er bestemt også velkommen.

Med en træterrasse gør solen det hurtigt muligt at smutte uden for med bare tæer...


Og det gode vejr gjorde det ligesom nødvendigt at aflive den sidste julebelysning...


Og plante lidt forårsløg...



Krukken med mos, hvor julebelysningen stod i, får lov til at stå lidt endnu. Jeg tænker, at det hurtigt bliver et sted for kattene at ligge - så kan jeg plante i den senere på foråret...



Skimmia'en har vist haft godt af omplantningen i efteråret, selv om jorden faktisk var frossen, da det skete. Men den står flottere nu end nogen sinde...


Lidt flere forårsløg måtte til...


Nå ja, så gik den ikke længere. Kattene har ligget æblekassen i stykker. Må vist finde en ny eller noget helt andet...


Sol, du er helt velkommen i weekenderne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net