tirsdag den 11. juni 2019

Man må godt, ikke...

Når man nu endelig er i byen - altså byen med butikker og ikke vores egen lille by, som kun har en brugs - så må kan godt falde over et godt tilbud, ikke...

Jeg har nemlig været at sted og købe to studenter gaver, i forhåbning om at vi bliver to røde studenter mere i omgangskredsen i løbet af juni måned...


Og så var der lige tilbud...


På fine Bjørn Wiinblad hjerter til fydfadslys.

Så jeg kom til at købe to...



Ja, ja, så var mælkekanden fra Mumi ikke på tilbud, men det kom altså med hjem alligevel.

Jeg kommer til sjældent i en fysisk isenkrammer butik - det er vel også en slags undskyldning, ikke...



2 kommentarer:

  1. Det er absolut legalt at købe, når man ikke gør det så ofte ;-) fine sager. Kh. Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net