søndag den 9. juni 2019

Terrassen på gårdspladsen...

Jeg har endelig fundet et andet sted til den blå bænk, som plejer at stå på terrassen i gårdspladsen.

For så havde jeg en undskyldning for at traller i stedet for...

Så to traller har nu fået plads, og et par enkelte (nye) krukker har fundet vej.


Blandt andet har mindstemandens to kastanjetræer fået krukker frem for sorte pladsspande...


Så her lidt billedspam fra gårdspladsen...




Løvefodene er enorme...




Og så må jeg hellere hænge hjertet op igen over kassen på væggen. Kattene har det med at smide det ned, når de sidder på kassen...






De to lavendler gemt mellem løvefodene må hellere få andre pladser, inden de helt forsvinder...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net