onsdag den 18. december 2019

Endelig...

Om to timer - klokken tolv - går jeg på juleferie 🎅🎅



Og det er ikke fordi, jeg mangler en masse for at blive klar til julen. Næ, jeg er faktisk med.

Gaverne er købt og pakket ind. Ænderne er i fryseren. Juletræet har ungerne pyntet, og der er styr på menuen til de fleste dage.

Jeg mangler selvfølgelig lige at købe lidt mad ind, men det bliver først fredag. Så resten af dagen og i morgen skal jeg bare hygge mig og slappe lidt af, inden de andre kommer hjem på juleferie...

Så nu kan den godt komme, sneen altså. Hvor havde det været godt, hvis al regnen i december havde været sne. Så var der ingen tvivl om, at hele landet ville få hvid jul i stedet for våd jul.

Æv altså....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net