lørdag den 21. december 2019

Stille og rolig...

Vi er kommet helt ned i tempo.

I dag holder vi julefrokost for mormor, morfar, bedstemor og farbror. Vi skal udveksle gaver, da vi i år holder jul selv - bare os fem.

Det er vi alle ret glade for...


Men i dag spiser vi frokost med varme og kolde retter, og så nøjes vi med rester i aften og måske i morgen, hvis vi er heldige...


I morgen skal vi absolut intet lave. Alt er klart, så vi skal bare slappe af.


Det samme gælder mandag. Måske manden smutter en tur i et par butikker, men jeg bevæger mig ikke uden for matriklen - ud over min daglige gåtur.



Og jeg endte med at få alle kuglerne op. 197, tror jeg. Jeg smadrede vist to sidste år, og i år er der smuttet en mere...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net