mandag den 27. januar 2014

Så er den anden færdig....

Så blev nummer to færdig. Jeg har i de sidste uger fundet ud af, at jeg godt kan brodere liggende, om end det er lidt mere besværligt. Du kan se omtale af projektet her.

Den første blev færdig i julen. Nu har jeg lovet mig selv, at den sidste skal være færdig, før projektet tages et skridt videre til klipning af selve stoffet til sengetæpperne. Jeg kender mig godt nok til at vide, at så vare det længe, før den sidste bliver broderet. Men forhåbentlig kan en uge med nogle aftner på sofaen gøre tricket:-)


4 kommentarer:

  1. Du er da en flittig én der ligger ned og broderer ;-) Det bliver fint! Og det gør din ryg forhåbentlig også snart!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er et spørgsmål om at få tiden til at gå, når man ligger ned.
      Tv keder mig ofte, så det er rart med noget håndarbejde:-)

      Slet
  2. Two down - one to go - fortsat god arbejdslyst med projektet - glæder mig til at se resultatet. Fine navne de har, dine drenge - mine 3 tøser er alle samme årgange som dine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er altid godt med et langvarigt projekt!
      Sjovt sammenfald at ungerne er samme årgange-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net