onsdag den 15. januar 2014

Tusind tak.....

Tusind tak for alle Jeres tilbagemeldinger på mandens sidste indlæg. Det betyder meget, og det er dejligt at vide, at man følges, selv om man er fraværende.

Jeg kom hjem i fredags efter en uge på sygehuset. Hvad der præcis skete, aner lægerne ikke, men de bestilte en akutskanning med det samme - det sker den 23. januar!!!!!!

Jeg er nu smertedækket - 21 piller i døgnet, men mangler meget mobilt endnu. Jeg kan ligge på højre side og på ryggen. Det kniber mere med at sidde. Jeg kan godt "tøffe" rundt, men jeg savner virkelig at sidde i mere end 10 minutter af gangen.

Og så savner jeg min hverdag - de faste rutiner herhjemme og mit arbejde. Hvis nogen kender en pille, der får alt til at forsvinde, så giv lyd.

Jeg glæder mig til at komme i gang med at blogge igen. Og forhåbentlig komme fordi de mange inspirerende blogge, jeg plejer at følge. Men da det foregår liggende med Ipad vil mine kommentarer nok mangle lidt endnu. Men jeg læser med.

Og så forhåbentlig starte på arbejde på mandag - ifølge lægerne meget naivt at tro, men selv om det bare bliver nogle timer om dagen, så bliver jeg glad.

Disse smukke buketter mødte mig, da jeg kom hjem.



Buketten med roser nåede dog at blive trist, inden jeg var så meget på højkant, at jeg havde et kamera i hånden....

5 kommentarer:

  1. Velkommen hjem! Jeg kender desværre ikke lige pilLEN ;-) Men fortsat god bedring, Susanne!

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Velkommen tilbage! Jeg håber, du snart bliver mobil nok til at komme tilbage på arbejde og få gang i hverdagens faste, hyggelige rutiner :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net