torsdag den 6. februar 2014

Holmegaard lysestager i make over...

Jeg har i mange år haft et par Holmegaard hjertelysestager i den velkendte røde farve. Det er ikke min farve, så de har tilbragt mange år i skuffen.

Før jul besluttede jeg mig for at male dem. Bære elle briste - de gjorde jo ingen nytte i skuffen.





Nu er de færdigmalet. I yndlingsfarven blå. Der kan sættes forskellige lys i dem - inklusive fyrfadslys. Jeg vil gerne se, om jeg kan finde det tykke lys i en noget højere udgave. Men indtil videre er det ikke lykkedes.

Og så er det lille lys godt nok hvidt, men ikke så hvidt som det høje.

Jeg er slet ikke i tvivl - nu kommer de ikke skuffen igen....




2 kommentarer:

  1. Sikke en forvandling! Nu passer de da meget bedre ind hjemme hos jer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sjovt, så lidt der faktisk skal til - og i skuffen gjorde de ingen gavn:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net