lørdag den 22. februar 2014

Klar til blogtræf - not...

Æv æv æv. Dette indlæg skulle handle om, at jeg skulle til blogtræf i dag hos Kvalitid.dk og Lines Verden. Jeg var mere end helt klar, men så......

I mandags var jeg til vurdering og behandlingsudredning på Rygcenter Middelfart. Det gik faktisk fint. Endnu en ny diskoprolaps blev opdaget, men det forklare generne, og gør fastlæggelse af behandlingsforløb lettere.

Men i forbindelse med undersøgelsen, forstuer fysioterapeuten mit knæ. Så nu sidder jeg med benet oppe og kan dårligt gå. Det er dog blevet bedre, og jeg håbede til det sidste, at jeg kunne komme af sted, men jeg kan hverken gå eller køre bil. Så jeg måtte melde fra.

Men I skal da ikke snydes for forberedelserne til blogtræffet. Vores kreative værtinder havde stillet den opgave, at vi skulle medbringe en personlig gave som kendetegner det, man er god til, eller det man ofte skriver om på bloggen.

Så kom hovedet i blød. Jeg broderer meget, men det er jo ikke alle, der synes, det er fedt. Så jeg fik den ide at lave et broderi om til et billede, der kan bruges af en større kreds end et broderi. Motivet blev billen.



 
Inspirationen var denne bille
 

Pakken blev pænt pakket ind





En værtinde gave havde jeg også fundet til de seje kvinder. Efter at have luret lidt mere intens på deres blogge blev det til en sukkulent i sort krukke. Meget neutral og brugbart for de fleste.



Jeg havde også fundet ud af, hvad jeg skulle lave på træffet, men det må I se en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net