onsdag den 12. marts 2014

Køkkenhave status...

Der er ved at være gang i de overvintrede planter i køkkenhaven. Resten mangler stadig en god gang lugen. Men det når vi nok... (håber jeg)

For et par uger siden satte jeg spande over de første rabarber. Og det har givet pote. Denne har haft en spand over


Disse har ikke haft en spand over. Det er tydeligt at se forskel.



Kønt er det ikke - men effektivt. Jeg overvejer stadig, om ikke vi skal have fat i et par mere, så bedet er helt fyldt.



Snart skal vinterdækningen af vores kiwi'er. Og så skal rivenettet rettes op endnu en gang. Allan og Bodil har været hårde ved det.



Blåbærerne er fulde af knopper - og jeg kan næsten fremkalde mig smagen....




Det samme gælder solbærerne. Nej hvor jeg glæder mig.



6 kommentarer:

  1. Hvis jeg så dit "spandebed" uden forklaring - ville jeg tænke LÆNGE over hvad meningen var :-) Men en god ide der virker!

    SvarSlet
  2. Hold da op - I har da en del klar til dette års grøntsags- og frugthøst. Der er nu heller ikke noget så lækkert som egen frugt og grønt fra haven.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kommer da der hen af.
      Med øje for resultatet, er det arbejdet værd:-)

      Slet
  3. Fedt med så stor en køkkenhave - det skal jeg også have når jeg en gang flytter i hus med stor have

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super, så jeg forstår dig godt!
      Vi har aldrig fortrudt, at vi lavede den så stor:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net