tirsdag den 18. marts 2014

Når ambitionerne må sænkes...

Vi har længe - som i meget længe - manglet en lampe i loftet i soveværelset. Der har bare hængt en bar pære.


Det var meningen, at jeg selv ville sy en lampeskærm, men men men - jeg har måttet sænke ambitionsniveauet noget.

Men jeg gemmer i hvert fald skelettet, og så ser vi...


Jeg er normalt ikke til rispapirlamper, men da jeg var ung og boede hjemme, havde jeg et hav af dem. Jeg havde malet dem med alle mulige (og umulige) mønstre og kunne dermed skifte lampen i loftet hele tiden.




Så med skabelonen fra hjerterne på billedet, blev lampen pyntet med nogle hjerter malet på samme måde - klattet.




De ses tydeligt, når lyset er tændt, mens de er meget diskrete, når det er slukket.

En okay løsning, når nu ambitionerne (tiden) ikke var der.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net