tirsdag den 27. januar 2015

Der var gemmestedet....

Jeg har de sidste aftener haft store problemer med at finde vores lille hunkat. Hvis - og kun hvis - de får lov at være inde om natten, skal de være ovenpå og ude i entreen. Resten af stueplan er lukket land for dem - og det ved de godt.

Når jeg så gør mandtal, inden jeg går til ro, er det ikke altid, jeg ved, hvor mange katte der er inde. Der er jo flere om at lukke ud og ind - og jeg kan af gode grunde ikke spørge ungerne: de sover jo.

Men nu ved jeg, hvor hunkatten gemmer sig: på halvmuren i køkkenet bag døren.

Hun nåede dog at sætte sig op og lege "du kan ikke se mig" inden jeg fandt kameraet....

 
 Der må hun ikke være og tro mig - det ved hun godt....


4 kommentarer:

  1. Hun ved godt at hun ikke må være der, men hun er ligeglad ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har fuldstændig ret - og hun er ikke til at få øjenkontakt med, når hun sidder der:-)

      Slet
  2. Men det er jo sådan en fin udkigspost:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det - og hun har det for sig selv. De andre kommer ikke derop:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net