torsdag den 10. juli 2014

Hip hip hurra....

Altså i går!

Jeg glemte alt om, at bloggen kunne fejre sin 1 års fødselsdag i går. Et skønt år i blogland, som faktisk startede længe før det - som læser...

Dette er indlæg nr. 370. Daglige indlæg - enkelte dage to stk - med undtagelse af nogle dage i januar, hvor jeg boede på Esbjerg Sygehus.

88 følgere via bloglovin og mere end 750 kommentarer - og ligeså mange svar fra mig.

Det må fejres, når sommerferien letter fra blogland.....

Tak til alle læsere for et skønt år.....


4 kommentarer:

  1. Til lykke! Ja, det er hyggeligt at blogge :-) Og din blog er altid hyggelig at besøge!
    Fortsat god sommerferie!

    SvarSlet
  2. Lidt forsinket, men stort tillykke med fødselsdagen:-) Glæder mig til at følge med i bloggens videre liv:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det!
      Jeg følger også fast dig - nu på blogliste:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net