fredag den 5. december 2014

Årets pakkekalender...

Årets pakkekalender blev til "juletræet", som manden min lavede for år tilbage. Med mine indkøb kunne jeg ret hurtig se, at mange af pakkerne ikke ville kunne være i julesokkerne fra sidste år. Og så døde den ide.

Til gengæld kan der ikke hænge 72 pakker på træet, men nu så fylder jeg op efter hånden. Jeg håber så bare, at kattene kan lade træet stå i år og ikke kravle i det.



Træet står i en almindelig juletræsfod, som så er pakket ind - for den er da ikke køn, sådan en.


Numrene er købt her, printet ud på almindelig papir og sat sammen med rød pap. På den røde bagsiden står navnet på modtageren skrevet, så der er styr på det.



4 kommentarer:

  1. Hold da op et arbejde. Jeg er for længst holdt med gaver i sokken, efter jeg også havde fundet 72 gaver nogle år træk. Min ældste begyndte at spørge til, når hendes venner fik større gaver end hende, om hun så ikke havde været lige så sød som dem. Jeg havde fornemmelsen af hun godt vidste hvem Nissen var, så jeg tilstod straks. Først fik de adventsgaver, nu er det mest fælles adventsgaver.

    God weekend
    Anne-Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Her har de fået valget: pakkekalender eller adventsgaver - ja de valgte jo så pakkekalender. Jeg tror, det blev valget, netop fordi det har de andre ikke.
      Også god weekend til dig / Susanne

      Slet
  2. Ih, det er noget sjovt kattelegetøj du har lavet ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja men i år har de fattet, at de ikke er velkomne i stuen - så det står endnu:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net