søndag den 28. december 2014

Bedst er hygge, men gaver...

Julen er for mig indbegrebet af hygge med de nærmeste, men også afslapning og opladning til det nye arbejdsår.

Selvfølgelig er julen også gaver, og jeg synes, det er sjovest at give. Men naturligvis får jeg også gaver - og i år var rigtig mange af dem fra ønskesedlen. Nok mest fordi jeg havde en ønskeseddel i år. Mest praktiske ting som tøj og køkkenting, men også gummistøvler (for de holder kun en sæson hos mig) og især arbejdsstøvler til have og stald. De har været savnet - varme støvler, som kan bruges fra efterår til forår. Nu er jeg så klar...

Her et udpluk af gaverne - alt tøjet var røget videre til vaskemaskinen og nogle køkkenting taget i brug.




Jeg håber, at I har fået lige så mange af Jeres ønsker opfyldt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net