torsdag den 27. april 2017

Madplaner uge 18 og 19

Endnu et par ugers madplan er klar. Og jeg har valgt at holde ved den ugentlige suppedag - det kan familien vist godt klare i det kolde forårsvejr 😊


uge 18/2017
mandag - brændende kærlighed / Karolines børnenes livretter
tirsdag - rugbrød / rester
onsdag - gulerodssuppe / Mit kokkeri
torsdag - svensk pølseret / Mit kokkeri
fredag - pulled pork burger med coleslaw
lørdag - hakkebøf med spejlæg og rødbede-æblesalat / Mit kokkeri
søndag - gryderet med bacon og cocktail pølser

uge 19/2017
mandag - den der pastaret, du ved
tirsdag - rugbrød / rester
onsdag - suppe med kød og melboller
torsdag - kalkun gordon bleu og ovnbagte grønsager
fredag - kyllingenuggets med spidskål
lørdag - burgere med bønnecreme, spidskål og rødbedebøffer
søndag - squashtærte

Opskrifter markeret med * kan findes her.

Efter nogle opskrifter er der noteret, hvor opskriften kan findes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net