søndag den 10. marts 2019

Det var som at være på loppemarked...

I går med jeg med oppe hos svigermor. Altså det er jeg selvfølgelig tit, men i går var der en bestemt årsag til det.

Manden har hidtil ikke turdet sige ja eller nej, når hun har spurgt, om det ene eller andet var noget, vi ville havde...

Så i går var alt det, hun ikke vil have med videre, sat frem. Og så kunne jeg tage det, jeg (vi) ville have.

Det var virkelig som at være på loppemarked. En masse forskellige ting samlet, noget bedre end andet...


Så jeg tog lidt blandet med hjem, som jeg tænker, vi godt kan få glæde af.


Det var også et par større ting, men de ligger pt. ude på værkstedet, så det er ikke så nemt at tage billeder af, men det kommer senere. Og især der, var manden ikke helt enig med mig.

Flere gange sagde han, at jeg kun skulle sige ja, hvis jeg mente det.

Og jeg mente ja - det tror jeg bare ikke, han gjorde. Men nu er det kommet med hjem...


Kaninerne skulle drengene have - det var ikke lige noget, de følte for, men med hjem kom de...



2 kommentarer:

  1. Åh, det var mange smukke fine ting :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var ik så ringe endda - for at sige det på jysk:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net