tirsdag den 12. marts 2019

Ja, kattene elsker den også...

I forbindelse med oprydningen oppe hos svigermor dukkede mandens og hans brors vugge frem.

Vores tre drenge har også ligget i den, og det er meningen, at den skal blive i familien. Og da mandens bror ikke har og nok heller ikke får børn - ja, så er det hos os, den skal bo indtil den igen skal i brug.

Forhåbentlig først om mange år...


Da jeg så den første gang, var det med den originale hø-madras, og det kunne jeg slet ikke klare.

Så jeg fandt noget tykt skumgummi som bund og klippede en ny rullemadras til, så vores drenge kunne bruge den. Hø-madrassen er der stadig, men den er lagt på lageret. Og så ryger den ud, når svigermor ikke er mere.


Indtil vi finder et sted at opbevare den eller bruge den (ikke til børn), røg den ind i stuen, hvor diverse katte nu benytter den.

Jeg er bare glad for, at jeg ikke vaskede madrassen med det samme...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net