søndag den 17. marts 2019

Vilde drømme...

Det må man gerne have, ikke?

Det har jeg i hvert fald. Den samme drøm har fulgt mig, så længe jeg kan huske.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få en campingplads, bare en lille en.

Jeg bryder mig godt nok ikke om at ligge i telt eller campingvogn, men det er vel også lige meget...


En lille campingplads med en lille cafe til. Og meget gerne på en af de små danske øer. Det bliver ikke en drøm, jeg fører ud i livet, men derfor må jeg vil gerne drømme.

Og ind imellem får drømmen næring. Jeg ser drømmen sat til salg. Og så drømmer jeg endnu mere.

Så går drømmen i dvale igen - lige indtil jeg ser til salg skiltet. Jeg har lige set det - så jeg drømmer vildt for tiden.

Men det bliver ved drømmen af mange årsager, og det er også lige meget. Drømmen er vild hyggelig at have...

2 kommentarer:

  1. Det kender jeg godt ;) Jeg drømmer om en stor gård, hvor der er plads til både café, b&b og så en stor gildesal til krea- workshops.. jeg regner heller ikke med at den skal føres ud i livet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder også som en hyggelig drøm - det der med at drømme er en god ting:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net