tirsdag den 19. marts 2019

Elsker, elsker foråret...

Regnen stoppede endeligt i går eftermiddags, og himlen blev blå...

Og jeg kunne komme lidt ud og se, hvordan det hele ser ud...


Storkenæb godt i gang...


Roserne står også med knopper - de skal dog stadig studses lidt...


Sankt hansurterne har fået fjernet overfrakken og vokser nu så meget, at det kan ses fra dag til dag...


Klemantis med knopper...


Blå himlen - næsten - og tørvejr. Det må endelig blive ved med at være sådan...



Påskeliljerne ved fordøren er sprunget ud...


Overvejer virkelig om mosset mellem fliserne ikke bare skal have lov til at være der. Orker næsten ikke andet - og det ser da lidt rustikt ud, bilder jeg mig ind...


2 kommentarer:

  1. Det er skønt, at det ikke regner i dag. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var dejligt, ja - men den tåge, der skal være her de næste par dage, kan godt fise af:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net