lørdag den 24. august 2013

Sikke et hul...

Jeg var godt klar over, at udgravningen til skurets sokkel ville efterlade et hul. Men jeg havde ikke forestillet mig, at det ville blive så dybt. Men hvad forstand har jeg også på det. De startede i formiddags og 2 timer senere var der et kæmpe hul.










Og hvor der graves et hul - ja der må der jo komme jord til overs. Igen i meget større målestok end jeg havde forventet.



Der var engang en stensætning og en flisebelagt sti. Det er der vel stadig - et sted.




Og der var engang et stakit. Nu står stolperne ensomt, godt begravet. Selve stakittet er taget i sikkerhed.

Hvor jeg glæder mig, til de kommer og støber sokkel i næste uge, så noget af jorden kan komme på plads igen. Resten må køres på lager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net