lørdag den 17. august 2013

Ved fotografen...

Vi har en tradition, hvor vi hvert år får ungerne fotograferet. Det har vi fået gjort ved 4 mdr, 8 mdr, 16 mdr, 2 år og derefter hvert år. Vi har alle år benyttet den samme fotograf. Og vi kører gerne efter det, da vi jo ikke mere bor i Ikast. Men Erik Kreuzfeldt ved Kreuzfeldt Foto kender ungerne, og har lige taget på dem. Så han er vores garant for gode billeder.

I dag var vi så i Ikast. Jeg tog et par billeder undervejs, men da jeg samtidig skulle have fremkaldt alle billederne i kameraet, ja så blev de slettet efter fremkaldelsen. Æv - men sådan er det jo.

I dag gik det stærkt, så mens vi handlede i Herning, fik vi besked om, at billederne var klar til gennemsyn. Vi plejer at køre et par gange efter det, men vi har billederne med hjem. Dog ikke de forstørrelser vi plejer at få til væggen. Men I skal da ikke snydes.


I dag skulle vi prøve noget nyt, syntes Erik. Så vi kørte i parken og tog nogle billeder i farver der. Vi plejer kun at få sort/hvide, men de var gode i farver. Vi plejer også at vælge nogle billeder, hvor ungerne fjoller, for det er jo sådan, vi ser dem oftest. I dag var ingen undtagelse.


Jeg plejer at benytte chancen til at komme i Stof og Stil, og i dag var ingen undtagelse. Men det viser jeg senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net