søndag den 4. august 2013

En søndag i blæst

Det har blæst helt vild i dag - så det blev til store vaskedag. Normalt tager jeg ikke alle senge på en gang, men i dag blev både (find) Holger, Supermand, Phineas og Ferb samt blomsterne luftet. Det så festligt ud.


Imens vaskemaskinen kørte på fuld kraft, gik mindstemanden og jeg hen til naboen. Mindstemanden er mindste barn i vores nærmeste familie, og derfor "arver" naboens søn al tøj herfra. Det er altid dejligt, når sådan en sæk giver glæde.

I dag foregik transporten med trækvogn til stor morskab for mindstemanden. Han skulle jo sidde i den hjemad.



Da vi kan hjem, skulle vi smage de is, vi lavede i går. Appelsin/kiwi is.





Det er absolut ikke sidste gang, vi laver dem.

Jeg har fundet opskriften her. Vi puttede dog ikke sukker i, da både appelsinjuice og kiwier var meget søde i selv sig. Derudover tror jeg, at vi næste gang forsøger at si kiwi kernerne fra, da de bestemt ikke var en succes for mellemmandens tandbøjle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net